från65till53kiloTillbaka till toppen

Nu har jag ändrat mina mål eftersom jag lade vikten för lågt först.


Startläge:

(171 cm)
65 kg
bröst: 90
midja: 72
mage:87
höftben: 90
rumpa: 97
höfter: 100   (!!!)
höger lår: 56
vänster lår: 57
höger vad: 35
vänster vad: 35,5

fettvalkar sittandes med kutad rygg: 3

Dröm:



53 kg
bröst: 90
midja: 65
mage: 75
höftben: 80
rumpa: 97
höfter: 98
höger lår: 50
vänster lår: 50
höger vad: 32
vänster vad: 32

Fettvalkar: 0
rimligt?
well I got a year. Och 11 kilo.

Januari: 64 kg (belöning neulash)
Februari: 63 kg (belöning 3 solningar)
Mars: 62 kg (belöning ansiktsbehandling + få ögonbrynen fixade)
April: 61 kg (belöning brazilian blowout)
Maj: 60 kg (belöning resa/permanent hårborttagning)
Juni: 59 kg (belöning massage/spa)
Juli: 58 kg (belöning boka PT en timme)
Augusti: 57 kg (belöning koncert)
September: 56 kg (belöning gymkort)
Oktober: 54 kg (belöning massage)
November: 53 kg (belöning ögonoperation - slippa linser)
December: 53 kg (belöning resa/permanent hårborttagning)

Kommentarer
Jennifer

din blogg är snarare en blogg för att bli anorektiker... du skriver att du är 171 och väger 65... det är precis lagom för din längd och du vill väga 49.... seriöst, min mamma är 154 och hon vägde 48 kg när hon var 23, hon såg sjukligt smal ut då, jag vet, jag har sett bilder.... seriöst! Du peppar dig själv till att bli anorektiker.

Du kan knappast ha fettvalkar heller, kan säga att jag är 157 och väger rejält mycket mer än vad du gör och jag har inte så speciellt många valkar... väx upp och inse att ditt mål är ohälsosamt!

2010-12-31 @ 01:42:46 | http://www.nattstad.se/JenniferHujanen
L

Jag är 164 cm och väger 50 kilo. Folk påpekar ständigt att jag är liten och väldigt smal. Min doktor frågar ständigt om jag äter tillräckligt och om jag mår bra. Det är inte rimligt att du är längre än mig och har satt din målvikt så lågt. Snälla rara, häng inte upp dig på vad vågen visar! Ha kul med din träning och ät ordentligt. Jag har sett vad det kan leda till om man äter mindre och har orealistiska mål. Trivs i din kropp och ta hand om dig.

2010-12-31 @ 12:36:07
stephanie

Tack för kommentaren L!

Jag tänkte inte så noga när jag la min plan som jag trodde! Ni behöver inte vara oroliga för min hälsa, den kommer bara bli bättre! Take care!

2010-12-31 @ 15:22:06 | http://iwillnotbethefatone.blogg.se/
L

Skönt att höra! ser att du ändrat målvikten, mycket bra! jag önskar dig stort lycka till och ett riktigt gott nytt år.

2010-12-31 @ 18:52:44
Felicia hedlund

Jättekul va det när jag hittade din blogg ,

Mindre kul att läsa om dina mål, man kommer inte kunna följa och bör inte följa dina tips och din väg då ditt mål är ohälsosamt ! Jag tränar och har dietat många gånger . Jag ser att du ser smal ut och det enda du behöver göra för en snyggare kropp är att träna mer . Mkt snyggare än att vara pinnsmal och formlös !

Ta hand om dig !

2011-01-01 @ 16:43:55 | http://Www.fitnessguru.se/signefelicia
Frida

Gillar din inställning och det ska bli intressant och peppande att följa din resa!

Dock vill jag bara påminna dig om att muskler väger mer än fett, så ifall du tycker att du tränar bra men ändå inte tappar de antalet kilo du önskar: häng inte läpp!!



Hellre en någorlunda muskulös kropp och 60 kg än en slapp kropp på 60kg!

Viktigaste är att du trivs med dig själv, så låt inte vikten påverka det!!



Annars kan jag bara ge dig ett STORT lycka till! :)

2011-01-01 @ 22:01:30
stephanie

Tack så mycket Frida! Känns bra att det finns folk som förstår mig också:)

2011-01-02 @ 07:38:39 | http://iwillnotbethefatone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback